понеділок, 3 грудня 2007 р.

віка і він

привіт! це мій перший лист...який бред ти зараз будеш читати!!!в мене стільки є чого розповісти !от наприклад,в мене є "тупа" найкраща подружка!коли з нею хоч трошки посидиш(на цей період часу)можна хоч зараз стрибати з 9-го поверху;)ладно...вік не ображайся....це я так образно!хоч я і більше в першому листі пишу про неї-але ж це така вік для тебе честь:) правда?вона влюбилася в 7-ми класника і всі кажуть шо він малявка-але ж йому 13 років шо вони від ней хочуть любить - то нехай !!!"Дивно це якось.І правда "любовь зла"...Але ВІН не козел!Він хороший...Лишилось тільки познайомитись..."-цитую її слова!!!треба віка тобі так зробити шось таке шоб він сам за тобою бігав!!віка ауууууууууу!!!!зроби перший крок а він зробить усі наступні навіть якщо їх 29!!!я знаю я тебе озадачила!!!думай!!!снікерс кушай-нікого не слушай!!!:)

Немає коментарів: